Foorumin käyttöönotosta.
R&R :: Vierasosio
Sivu 1 / 1
Foorumin käyttöönotosta.
Foorumi on luotu 18.3.2009 klo 10.00
Luonnollisesti ylläpitäjät aktivoivat tunnukset foorumille. Käyttäjän jäsenyys varmistetaan pelin sisäisellä viestillä.
Rekisteröitysessä mieluusti käytetään kenttänimeä. Dual- ja trialtileillä suositus pelitili/nimimerkki.
Hallintaoikeudet foorumilla tämän päivän aikana: Korben, Pate, Hukkis ja Purri
Lisäinfoja iltaa kohti.
Terveisin Purri (Ärri)
E: ja sitten jos on jossain kotona kotimikro, läppäri tai mobiililaite, joka ei foorumia tue tai muuten vain näytä niin älähtäkää nyt, ennenkuin menen tuonne hallintapuolelle tekemään lisää muutoksia. Ei tahtoisi Pörri aloittaa alusta tekemistä, vaikka tämä mukavaa aamunlisää tuokin.
Luonnollisesti ylläpitäjät aktivoivat tunnukset foorumille. Käyttäjän jäsenyys varmistetaan pelin sisäisellä viestillä.
Rekisteröitysessä mieluusti käytetään kenttänimeä. Dual- ja trialtileillä suositus pelitili/nimimerkki.
Hallintaoikeudet foorumilla tämän päivän aikana: Korben, Pate, Hukkis ja Purri
Lisäinfoja iltaa kohti.
Terveisin Purri (Ärri)
E: ja sitten jos on jossain kotona kotimikro, läppäri tai mobiililaite, joka ei foorumia tue tai muuten vain näytä niin älähtäkää nyt, ennenkuin menen tuonne hallintapuolelle tekemään lisää muutoksia. Ei tahtoisi Pörri aloittaa alusta tekemistä, vaikka tämä mukavaa aamunlisää tuokin.
Purri- Vierailija
Vs: Foorumin käyttöönotosta.
aika outoa että ette ota riveihinne mukaan pelaajaa jolla on yli 600 asukasta, mutta silti pidätte pelaajan jolla on hädin tuskin 400 asukasta
mölli- Vierailija
Purri kirjoitti:Foorumi on luotu 18.3.2009 klo 10.00
Eli no tuota Purri nyt on silä tavalla että tää mun kone ei oikeen tue tätä Foorumia.. ei taho oikeen näkyä kunnolla nää tekstit täällä..
Vieraili- Vierailija
Pave kirjoitti:Purri kirjoitti:Foorumi on luotu 18.3.2009 klo 10.00
Eli no tuota Purri nyt on silä tavalla että tää mun kone ei oikeen tue tätä Foorumia.. ei taho oikeen näkyä kunnolla nää tekstit täällä..
Mulla kanssa vähän sama onkelma että foorumin lataus ajoissa on kyllä aikapaljon parantamisen varaa
Vieraili- Vierailija
Roope-Ankka kirjoitti:Pave kirjoitti:Purri kirjoitti:Foorumi on luotu 18.3.2009 klo 10.00
Mulla kanssa vähän sama onkelma että foorumin lataus ajoissa on kyllä aikapaljon parantamisen varaa
Jaa ihan Aikuisten oikeesti... ? Vai kenties leikisti? Vai kumpaakin? Jos pistetään vähän kumpaakin sekasin, maistuu paremmalta. Alaston kokki Kolmonen Jamien keittiöstä Kotikadulla eläen Salattuja elämiä vai miten se oli.. ?
Vieraili- Vierailija
mutta älä unohda oprah ja karpolla on asiaa ohjelmia.. ja sit vois vielä lisätä "kauniit ja rohkeat" ja sipsonit
Vieraili- Vierailija
R&R :: Vierasosio
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa