R&R
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hakemus: Huimiza

Siirry alas

Hakemus: Huimiza Empty Hakemus: Huimiza

Viesti  Rede To Heinä 30, 2009 12:07 pm

Hyvää päivää kaikille,

Eli pelailen tilillä Huimiza dualini kanssa. Molemmilla on vuosirenkaita 16, sekä uskon asiallisuuden olevan hyvää luokkaa. Käymme aktiivisesti tilillä. Lähinnä minä (R) päivisin ja (F) sitten enemmän öiseen aikaan. Kokemusta löytyy itseltäni kolmen serverin verran, ja F:ltä siinä yhden/kahden paikkeilla. Liittoumallemme olemme uskollisia. IRC sujuu molemmilta. Tällä hetkellä itse pelaan s5.fi:n lisäksi s1.fi tilillä Rantomitarrat. Päivittäin tosiaan meidän pitäisi onlinessa olla noin 17h vuorokaudesta. Vaihdellen töiden mukaan.

Liittoumalta odotamme yhteistyötä ja osaamista. Johdon täytyy tietää mitä tekee.

Tilistä enemmän:
Kylämme sijaitsevat luoteen ja lounaan rajamailla. Pakkia pelaan, mutta hyökkäysvoimaakin löytyy joihinkin tarpeisiin. Kultaa emme käytä sen enempää kuin mitä linkin kautta saamme. Minulle ei hyökätä kenenkään toimesta ainakaan tällä hetkellä.

Emme sooloile, vaan teemme kuten johto käskee, ja osallistumme liiton operaatioihin sun muihin. Fooruminkaan käytössä en näe mitään ongelmaa.

Toivottavasti vastaatte meille igm kun olette päättäneet asiasta. Oli se sitten myönteinen tai kielteinen. IGM voi ottaa yhteyttä mikäli jokin asia jäi tyhjäksi.

Kiittäen
-Rede

Rede
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa